[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 - grubu kurtarmak

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
19 Ağu 2009 Çar 14:58:18 EEST

minik bir çözüm :)
grub un sorunsuz kurulu yani çalışır halde olduğunu varsayıyorum.
2009 grub kurulu ise
menu.lst ye bu satırları ekleyiniz.

title Pardus 2008.2
root (hd0,6)
configfile (hd0,6)/boot/grub/menu.lst

hepsi bu kadar sizi 2008 grub açılışı bekliyor olacak
tabi bunun tersinide yapabilirsiniz.

Çağaçan Değer yazmış: