[Pardus-kullanicilari] Ağ Paylaşımı Sorunu

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
19 Ağu 2009 Çar 02:01:00 EEST

Merhaba.

Forum desteği ve yaklaşık 3 saatlik bir çabanın sonunda, samba.conf
dosyalarını düzenleyerek iki Pardus 2009'u az önce birbirine
gösterebildim. Hatta birinden diğerine dosya bile gönderdim. Ancak
paylaşım kararlı şekilde çalışmıyor. Yeniden başlattığımda bir bakıyorum,
ikisi de karşılıklı olarak birbirini görmüyor. Bir kez daha yeniden
başlatıyorum, görüyor... Amarok'taki "Rastgele" seçeneği gibi bu nasıl bir
şey böyle?

İş yerinde; benim bilgisayarımda 2009, bir arkadaşımınkinde 2008.2 yüklü.
Diğer 3 makinede ise XP var. Biz iki Pardus karşılıklı olarak birbirimizi
göremiyoruz. XP'ler, bizi hiç göremiyor. Arkadaşım her zaman XP'leri görüp
alışveriş yapabiliyor ama ben 2009 ile ağı bazen görüp, bazen göremiyorum.
Gördüğüm zamanlarda da bazen alışveriş yapabilirken, bazen yapamıyorum.
Bütün bu işlemler sırasında güvenlik duvarını hiç çalıştırmadığımı da
belirtmeliyim.

2009'u gerçekten çok sevdim. Alfa'dan beri kullandığım için, sürümün nasıl
geliştiğini, nasıl yavaş yavaş iyileştiğini, hataların giderildiğini,
eksiklerin tamamlandığını biliyorum. Neden ağ sorununa bir türlü çözüm
bulunamıyor?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!