[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Ağu 2009 Sal 17:53:58 EEST

Arkadaşım
Anlatmak istediğimi tam ifade edemedim sanırım.Kararlı bir sistem evet
güncel bir sistem evet ama kim diyebilir ki 2008.2 güncel değil.Evet gelişme
devam edecek.Eski olan güvenli olsaydı winxp yaklaşımınız oldukça yanlış
yenisi bile linux tabanlı işletim sistemleri kadar güvenli değil.Bazı
arkadaşlarımız ara sıra da olsa benim gibi winxp kullanmak durumunda
olabiliyoruz, bu winxp nin cazibesinden dolayı değil, linux üzerinden
gerçekleştiremediğimiz işlem ve programlar için gerekli oluyor.2007.3
tutkumuzun belki de en önemli faktörü ilk kurduğumuz Pardus dan sonra bize
geniş kullanım imkanları ve kolaylıklarından ötürü olsa gerek.Evet gelişme
devam edecek sürüm geliştiren arkadaşlarımız efor sarfedecekler,stres
yaşayarak yorulacaklar akabine vucuda getirdikleri yeni versiyon ile
bizlerden gelecek tepkilerle yorgunluklarını unutacaklar.2009 güzel en son
çekirdek ve KDE4 ile birçok programın güncel versiyonları ile karşımızda ama
2008 Pardus da alışkanlıklarımızın dışında bir yapıya sahip. Benim şahsi
fikrime göre KDE4 hızlı ve efektlerle donatılı bir masa üstü lakin KDE3 deki
kullanım alışkanlıklarımızdan biraz da olsa uzak.Belki geliştikçe
güncellemeler ile KDE 3 deki uygulamaların tümü bünyesine dahil
olur.Bizlerde o zamana kadar KDE4 e alışırız ve bir evvelki versiyonu
bilgisayarımızdan kaldırırız.İyi günler.