[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
18 Ağu 2009 Sal 14:47:14 EEST

Merhaba,

Konu üzerine daha bilgili dostların görüş ve önerileri çok değerli.

Hüseyin Kaya beyin sorusu da yerinde kuşkusuz; "yeni olan daha hızlı, daha güvenli değil midir?"

Yeni sürümler sistemin daha güvenli, daha hızlı olması gibi yeni artıları getirdiği için tercih ediliyorsa, ki yeni sürüm çıkarmaktaki amaç sarım bu, elbetti ki son kullanıcı kendisini eskisine oranla daha rahat ettirecek yeni sürümü seçmek isteyecektir.

Ancak benim anlamadığım, neden 2007'de kullandığımız yazılımları 2008'de kullanamadığımız, aynı biçimde 2008'de kullandığımız yazılımları 2009'da kullanamadığımız...

Her yıl, yeni sürümde bu kadar radikal değişim mi oluyor ki, bir çok yazılım yeni sürümlere uyarlanıyor, arada bazı yazılımlar yok oluyor? Çünkü, bence gönüllü geliştirici söz konusu bazı yazılımları yeni sisteme uyarlamayabiliyor; kim bilir, belki ilgisi azalmıştır, başka geliştirmelerle uğraşıyordur vb...

Bazı yazılımlar da yeni sürüme göre yeniden uyarlanırken, eski ve alışılmış kolaylıkları yok oluyor...

Öte yandan başka bir soru geliyor tüm bunlara bağlı olarak: Her yıl bu kadar radikal değişikli yeni sürüm gerekli mi?

Neyse, Doruk Beyin önerisi yerinde; şimdilik 2008.2'den vazgeçmek yok.

Tüm emek verenlere saygı, sevgi ve esenliklerimizi sunarken, Pardus'u sadece uzman kullanıcılara yönelik değil, son kullanıcının kolayılık gereksinimlerine göre geliştirmeleri dileklerimizi yineleyelim.

Esenlikle...

Ömer Özen