[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

harun alemdar alemdar.msa at windowslive.com
18 Ağu 2009 Sal 12:56:29 EEST

herkese selam ben uzun zamandır pardusu inceledim en sonunda bilimteknik dergisinin verdiği pardus 2009 cd sini aldım iş yerimdeki bilgisayara ikinci sistem olarak kuramak istedim ama malesef başaramadım bölümleri yeniden boyutlandırmayı dene kısmını işaretleyip kurmak istediğim hard disk bölümünü tıklayıp devam dedim %6 da takıldı uzunsüre beklememe rağmen ilerleme olmadı pc yi kapatıp kurulumu iptal ettim vista ile açtığımda bilgisayarı pardus kurmak istediğim 20gb lık hard disk bölümünü 12 gb olarak gördüğünü birkısmını tanımadığını gördünm neyse uğraştım hallettim 20 gb lık bölümü geri getirdim tekrar denedim bu seferde bir hata oluştu hard disk bölümü dışarıda olamaz gibi bi uyarı verdi kurulum hiç başlamadı bile tekrar iptal ettim ama hard disk sorunu tekrarladı hasılı bi türlü kuramıyorum bu pardusu çok istememe rağmen LÜTFEN YARDIM EDİN cd doğruluğunu kontrol ettim sorun yokbi kolay yolu yokmu bu işin????????????????????????

Windows Live tüm arkadaşlarınızla tek bir yerden iletişim kurmanıza yardımcı olur.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx