[Pardus-kullanicilari] YNT: pardus ekran okuma programları :

msen63 msen63 at ttmail.com
17 Ağu 2009 Pzt 21:41:12 EEST

Bildiğim kadarıyla JAWS'ı geveze adlı bir program Türkçeleştiriyor. Görme engellilerin Pardus kullanmalarını sağlayan programlar olsa Pardus'a kolaylıkla göç edebilecek engelli arkadaşlarım var. Bence olsa çok iyi olurdu. Umarım bu konuda da geliştirme çalışmaları en kısa zamanda başlar...

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA