[Pardus-kullanicilari] pardus ve güvenlik

Neşet ÖZKAN nozkan at gmail.com
17 Ağu 2009 Pzt 21:44:15 EEST

Merhaba
Daha önce bir çok linux dağıtımı denedim. Şimdi Pardus kullanıyorum. Listede
bir çok problemi olan arkadaşların maillerini okuyorum. Ben biraz şanslıyım
herhalde şu anda kayda değer hiç bir sıkıntım olmadan Pardus'u
kullanabiliyorum. Ancak şimdilerde kafamda bir soru işareti var. Diğer
dağıtımlardan kaynaklanan kötü bir alışkanlık yada linux'un gerçeği midir
demek lazım bilmiyorum ama güvenlik güncellemesi çekmeye o kadar çok alışmışım
ki Pardus da çok fazla güncelleme görmeyince ister istemez kafamda Pardus'ta
bu işler yeterince takip ediliyor mu acaba diye bir soru takıldı. Pardus ve
güvenlik adı altında bu listede daha önce konu açılmış, inceledim. Ama burada
ele alınan daha çok virüs konusu olmuş. Ben bu anlamda rahatım linux'a
güveniyorum. Benim merak ettiğim kullandığım yazılımlardan kaynaklanan ve
tespit edilen güvenlik açıkları Pardus'ta ne kadar hızlı kapatılıyor ? Bu
konuda da rahat olabilir miyim ?

Neşet ÖZKAN