[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
17 Ağu 2009 Pzt 17:51:00 EEST

Abdullah Bey merhaba,

O konuda deneyimli olduğumu sanıyorum.

Daha önce hiç böyle bir şey başıma gelmemişti.

Pardus'u kurmak için bir bölüm ayırıyorum (bu bazan 20, bazan 10 GB oluyor), önemli bir bölüm kullanıcı belgeleri için belirliyorum. Ve fazlasıyla (3 GB gibi) takas alanı belirleyerek diski bölümlüyorum.

Kurulumdan önceki bilgileri denetliyorum, her şey yolunda görünüyor. Ama kurulup bittikten sonra sorunlar olduğunu görüyorum.

İki günden beri her defasında başka bir şey oldu.

Birinde tüm ayarları yapıp bitirdikten sonra, ekran çözünürlüğünü belirledim ve bilgisayarı yeniden başlattım.... Başlamadı. Bir yarım saat siyah ekranda sol üst köşede göz kırpan eksi işareti belirdi sadece.

Birinde, sadece 20 GB'lik bölümü gördü, 200 GB'lik bölümü, sistem bilgilerinde göstermesine karşın, görüp kullandırmadı.

Bir keresinde 200 GB'lik bölümü takas olarak belirledi, 6 GB'lik bir bölümü kullanıcı bölümü olarak belirledi.

Dediğim gibi kurulumdan önce disk bölümlerini denetliyorum. Buna karşın başka şeyler yaptı.

Bir iki kurulumda başarılı demesine karşın açmak istediğimde sisteme giriş vermedi.

Umarsız bir biçimde 11. kurulumda disk bölümlemesi yapmadan becerdim. :-(

Bu kez de DVD oynatıyor ama, veri barındıran CD ve DVD'lerimi tanımasına karşın açmıyor.

Netceem bilemiyim...

İlginiz için çok teşekkür ederim.

Esenlikle..

Ömer Özen