[Pardus-kullanicilari] pardus ekran okuma programları :

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
17 Ağu 2009 Pzt 16:17:57 EEST

Merhaba

kdeaccessibility paketi ile ekran okuma özelliği de gelmekte ancak programı
incelediğimde Türkçe dil desteği göremedim. Ayrıca ses sentezleyicilerinin de
ayrıca kurulması gerekli ki bu başlı başına ayrı bir çalışma olarak görünüyor.
JAWS gibi profesyonel bir yazılım kullanıyorsanız eğer ne demek istediğimi
bilirsiniz. JAWS bile bazen çalışırken sıkıntı çıkartabiliyor.

İyi çalışmalar.
--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."