[Pardus-kullanicilari] Masaüstü'ne kavuşmak ve diski boşaltmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Ağu 2009 Pzt 16:04:43 EEST

2009/8/17 Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com>

> Kullanıcıyı silerken kullanıcı ve dosyalarını da sil'i tıkladım
> aceleden.Bütün özel verilerim gitti.Oğlumun tüm fotoları,videoları çok yazık
> olacak.Hiçbir trash da göremedim ne yazık ki verileri
> Var mıdır geri alma yolu?

Cok kotu, hay Allah dusunmedim hic bu konuda uyarmayi. Ben o kullanicinin
verilerini zaten yedeklemisinidir diye dusunmustum. Genel olarak bu tip
hicbir islem yedek alinmadan yapilmamali.

Kubilay Bey bir belgeye isaret etmis. Simdilik birsyeler yapana kadar
kesinlikle sisteme  biseyler yazip cizmeyin, diske mumkun oldunca bisey
yapmayin.

Emre