[Pardus-kullanicilari] Ynt: Compiz neden açılışta çalışıyor?

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
16 Ağu 2009 Paz 23:34:21 EEST

Date: Sun, 16 Aug 2009 00:52:23 +0300
From: Mustafa ÖZBAKIR <mstfozbkr at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Compiz neden açılışta çalışıyor?

16 Ağustos 2009 00:32 tarihinde <hadildonmez at mynet.com>
yazdı:

 Merhaba.

 Diskimin bir bölümünde 2008.2 kurulu. Depodaki bütün oyunlar, istediğim
 bütün programlar kurulu ve güncel. Hem KDE, hem Gnome, hem XFCE'si var.
 Güncelleme desteği kalksa bile ben onu kaldırmayı hiç düşünmüyorum.

 Bu bölümle ilgili tek sorunum Compiz'in açılışta otomatik olarak
çalışması.
 Ne yaptıysam buna engel olamadım. Servis yöneticisinde de sanıyorum
Compiz
 ile ilgili bir uygulama listelenmiyor.

 Aynı konudan, iş yerinde bilgisayarına Pardus kurduğum bir arkadaşım da
 şikayetçi. Compiz'i sevdiği için kaldırmak istemiyor ama kendiliğinden
 devreye girmesi de hoşuna gitmiyor.

 Bir çözümü yok mudur?

Merhabalar,

Paket yöneticisinden ''compiz-fusion-auto-start '' paketini (kurulu ise)
 kaldırırsanız  açılışta başlamıyor.

Kolay Gelsin.

Mustafa Bey teşekkür ederim. Verdiğiniz bilgi işe yaradı.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!