[Pardus-kullanicilari] Sisteme giris sorunu

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
16 Ağu 2009 Paz 21:32:57 EEST

Kaan Bey yanıtınız için çok teşekkürler.

Evet, tek CD'den yapıyorum kurulumu. Doğrusunu söylemek gerekirse, daha önce bir kez CD'yi doğrulattığım için artık her defasında doğrulatmıyorum.

Kurulum denemeleri sırasında CD'de sorun çıkmış olabilir mi?

Eğer öyleyse sanırım yeniden indirip yeni bir kurulum CD'si yaratmam gerekecek.

Teşekkürler.

Ömer Özen