[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
16 Ağu 2009 Paz 15:04:41 EEST

Merhaba, Emre Bey,

Bütün gece sanırım 7 - 8 kez Pardus 2009'u yeniden kurdum. Her defasında başka bir sorun çıktı. :-(

Sonuçta hiç istemediğim bilgi ve belgelerimi yitirdim. :-(

Son olarak her şey yolunda gidiyor gibi görünüyordu.

Pardus için ve kullanıcı dosyaları için diski bölümledim.

Pardus için 20 GB, kullanıcı dosyaları için 204 GB takas ise 6 Gb olarak belirledim.

Kurulumdan önce bilgilere baktım, her şey normal görünüyordu.

Ancak kurduktan sonra, kullanıcı ile takas bölümü yer değiştirmişti; takas için 205 GB'lik yer ayırmış olduğunu, kullanıcı olarak ise 6 GB yer ayırmış olduğunu gördüm. :-(

Şimdi yine kurmaya çalışacağım. umarım bu kez başarırım.

Bu arada, şu Xfce'yu KDE'nin yerine nasıl geçireceğimi bilmiyorum. Dediğiniz gibi sanırım Pardus 2009 ya da KDE 4 benim makineye ağır geldi. :-(

Yavaşlık devam ediyor. :-(

Bu arada, yanlış anlamadıysam, sanırım Onur bey Skype'ta çalışmayan kamera için hata bildirisi (deyim böyle miydi?) açmamı istiyor.

Becerebilirsem onu da yaparım.

Teşekkürler.

Ömer Özen