[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
15 Ağu 2009 Cmt 19:33:12 EEST

Merhaba,

Bu arada, kurulumdan sonra sistemi yeniden başlattığımda, kurulum diskini çıkarttı ancak uzun süre karanlık ekranda kaldı, yeniden başlatmadı; ve ben de bilgisayarı kapatıp yeniden başlattım.

Yeniden açıldığında Kaptan ekrana gelmedi. Gidip ayarları sistem ayarlarından ben yapmaya başladım. Ancak PİSİ'ye katkı deposunu nasıl ekleyeceğimi bilemiyorum. PİSİ'nin ayarlarında böyle bir seçenek bulunmuyor.

Teşekkürler.

Ömer Özen