[Pardus-kullanicilari] Yine ben, yine Pardus 2009 sorunlarim.. :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
15 Ağu 2009 Cmt 17:42:10 EEST

Merhaba Emre Bey,

Ayrıntılı bilgiler için çok teşekkür ederim.

Pardus 2009'u yeniden kurmak benim de düşündüğüm bir şeydi ama o kada uğraştım ki, artık üşendim.

Sonra anımsadım; ben diski ikiye ayırmıştım. Dolayısıyla sadece kullanıcı bölümüne ilişmeden yeniden kurabilirim dedim; ve şimdi yeniden kuruyorum.

Bu iletiyi 2008 üzerinde yazıyorum. Ve rahat yazıyorum, bir iki harf yazıp dakikalarca onun görüntüsünü beklemiyorum. :-)

Söylediğiniz bazı önerileri yeniden kurulumdan sonra deneyeceğim.

Bu arada evet, aMSN'den sesli ve görüntülü iletişim kurabildim. Ayrı ayrı yapmak gerekiyor seçimleri. Önce görüntü isteniyor, sonra ayrıca sesli görüşme isteniyor.

Ancak çok sık donuyor. :-( Sağlıklı iletişim kurulamıyor. :-(

Bir de aMSN'ede ses ve görüntü ayarlarını yaparken 3. adımdan işlem donuyor. Bilgisayar değil, sadece aMSN donuyor, herhangi bir işlem yapmıyor. Umarsız bilgisayarı yeniden başlatıyordum. Dolayısıyla ayarları sonuna dek götüremiyordum.

Şu yeniden kurulum bir gerçekleşsin, bakalım bu özellikle yavaşlık sorunu bitmiş olacak mı?

Gelişmeleri paylaşırım.

Çok teşekkürler.

Esenlikle.

Ömer Özen