[Pardus-kullanicilari] amsn güvenlik duvarı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Ağu 2009 Cmt 17:12:14 EEST

2009/8/15 Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com>

> sağolun cevap için.
> deneme butonuna tıkladım "güvenlikl duvarı yada yönlendirici ardındasınız"
> diyor.
> modemden yönlendirme işini nasıl yapmalıyım ? bunu bilmiyorum ?

Modeminizin kullanici kilavuzuna veya modeminizle ugrasanlarin oldugu
forumlarda yardim bulabilirsiniz. Aslinda modeminizin ismiyle google'da
"nat" port yonlendirme" gibi basliklarla arasniz o da yeterli olacaktir.

Ayrica modeminizin kontrol arayuzune girip, ordan kurcalamayla da
bulabilirsiniz.

--
Emre