[Pardus-kullanicilari] mail migration

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
14 Ağu 2009 Cum 23:14:16 EEST

Merhaba;

Aşağıdaki bağlantıları incelemenizi öneririm.

http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?admit=109447626+1250280177438+28353475&threadId=703832
http://books.google.com.tr/books?id=KGBoarZ-_esC&pg=RA1-PA225&lpg=RA1-
PA225&dq=exchange+migration+to+linux&source=bl&ots=x3N3BCn7_J&sig=4oOlxS2_P55BfNPL1PBN-0_ewRo&hl=tr&ei=CsOFSvy7K5GC_Aa0tZCsBw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4#v=onepage&q=&f=false
http://unixwiz.net/techtips/postfix-exchange-users.html

Kolay gelsin..

14 Ağustos 2009 Cuma günü (saat 18:39:27) Volkan Sinar şunları yazmıştı: