[Pardus-kullanicilari] ext3 -> ext4

Levent güzel leguzel at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 15:46:27 EEST

aşağıda yazılanlara göre ext3 dosya sistemini ext4 e çevirmek mümkünmüş. :)
http://ext4.wiki.kernel.org/index.php/Ext4_Howto#Converting_an_ext3_filesystem_to_ext4

2008 den 2009 a geçiş için gereken şey sadece zaman ve birazcık sabır.
Sadece 2008 depolarının 2009 daki karşılıklarının yeniden paketlenmesi
gerekiyor sanırım.

Biz ev  kullanıcıları için sıfırdan bir kurulum çok sorun olmayacaktır.
Sadece gereken dosyaları kopyalayıp kurulumdan sonra yerine yapıştırmak
bizim işimizi görecektir. Beklemeye gerek yok bence.