[Pardus-kullanicilari] X bankanın online şubesini linuxtan kullanamıyorum

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 15:11:53 EEST

O banka ile başı dertte olanlardan biri benim ve en son mesaj trafiğini ben
başlatmıştım.
Benim makinelerimde yüklü olan 2008.2 ve 2009 daki firefoxda akbanktaki bazı
işlemleri yapamıyorum
2007.3 ile yapabiliyordum.
Bende 2009 yüklü makinemde virtualbox altında 2007.3 kurdum şu an sorunsuzca
işlerimi halledebiliyorum.
Evvelce açtığım mesaj trafiğinde de aslında bunu sormuştum, yani "neden
farklı versiyon firefoxlar arasında böyle bir durum var ve nasıl
halledilebilir?"
Bankanın bişey yapacağı yok.