[Pardus-kullanicilari] yazı tipi ekleme

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 14:42:57 EEST

Selamlar,
El yazısı fontunu 2008'de şöyle eklemiştim. Sanırım 2009 da da
değişmemeli...

Öncelikle ttf yani font dosyalarının yerini bulun. Ben ezberlemediğim
için söyleyemeyeceğim. Bunun yerine arattıralım... Konsol açın ve "find
/ -name *.ttf" komutunu root olarak verin. Size bir sürü liste
gelecektir. Sizdeki fontları bu dizin içine atın. Daha sonra openoffice
açtığınızda eklediğiniz fontun ismini de orada göreceksiniz...

Dediğim gibi 2009 da denemedim ama sorun olur ise akşam dener bilgi
veririm...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Serdar Sevindik yazmış: