[Pardus-kullanicilari] 2008 den 2009 a geçiş

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Ağu 2009 Per 14:37:06 EEST

On 13 Ağustos 2009 Perşembe 13:05:52 Levent güzel wrote:
> 2008 den 2009 a geçiş konusunda çalışmalar hangi aşamada. Yakın bir zamanda
> denenebilir bir uygulama çıkacak mı? (Eğer faydam dokunacaksa 2008 - 2009
> geçiş programcığını denemek için gönüllü olabilirim.)
> Yoksa 2009 u sıfırdan mı yüklesem?

 Henüz deponun tamamı hazır olmadığı için geçiş işlemi hazır diyemiyoruz.
Biraz daha zaman alacak gibi görünüyor.

 Diğer taraftan, 2008 den 2009 a güncelleme yaparak geçerseniz ext4 dosya
sisteminden faydalanamayacaksınız, bu da ciddi bir performans farkı olacak.

 Verilerinizi yedekleyebiliyorsanız ben baştan kurmanızı öneririm.