[Pardus-kullanicilari] X bankanın online şubesini linuxtan kullanamıyorum

Neşet ÖZKAN nozkan at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 12:44:59 EEST

13 Ağustos 2009 Perşembe günü (saat 12:32:20) Ferhat Cengiz şunları yazmıştı:
> Seamonkey ile sorunsuz bir şekilde Akbank bankacılık işlemlerinizi
> rahatlıkla yapabilirsiniz.Sırf Akbank için Seamonkey bilgisayarımda kurulu.

Bununla alakalı bir kaç yazı okudum internette ancak Seamonkey Pardus
deposunda yok sanırım. Ben bulamadım. Bu yüzden de deneyemedim.

Bu arada Google da aradım ama arşivlere bakmak aklıma gelmemişti. Bu
dikkatsizliğim yüzünden herkesten özür dilerim. Bir daha konu açmadan önce
arşive göz gezdirmeyi ihmal etmemeye çalışırım.

Neşet ÖZKAN