[Pardus-kullanicilari] X bankanın online şubesini linuxtan kullanamıyorum

Neşet ÖZKAN nozkan at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 12:40:41 EEST

13 Ağustos 2009 Perşembe günü (saat 12:17:19) Kaan AKŞİT şunları yazmıştı:
> Bahsettiğiniz banka Akbank olsa gerek. Ben playonlinux üzerinde bir
> internet explorer kurdum sırf bu iş için kullanıyorum. Windows açmıyorum
> böylelikle.

Bu tarz bir çözüm'e şimdilik çok sıcak bakmıyorum açıkçası. Elimden geldiğince
Linux üzerinde Windows'un programlarının eşdeğerini kullanmayı tercih ediyorum
ama kesinlikle Windows programlarını bir şekilde çalıştırma yoluna gitmiyorum.
Baktım olmuyor Windows'a bir girip çıkıyorum.
Daha Linux tabanlı bir çözüm olsa daha güzel olacak.

Ama verdiğiniz fikir için teşekkür ederim.

Neşet ÖZKAN

Meğer ben ne kadar hatalı kelimeler yazıyormuşum. Bu Zemberek yüzümü kızarttı
benim. Bütün geliştiricilerine çalışmalarından dolayı teşekkür ederim.