[Pardus-kullanicilari] X bankanın online şubesini linuxtan kullanamıyorum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 12:25:09 EEST

2009/8/13 Neşet ÖZKAN <nozkan at gmail.com>

> Çok sık kullanmak zorunda olduğum X bir bankanın internet şubesini
> Pardus'ta
> (ve kullandığım diğer linux sürümlerinin tümünde) kullanamıyorum. Doğru
> çalışmıyor. Banka ismini vermenin liste kurallarına uygun olup olmadığı
> konusunda fikrim olmadığı için yazmıyorum. Ancak her seferinde sırf bu
> banka
> işlemleri için windows açmaktan nefret ediyorum.

Bu konu bir baska mesaj grubunda tartisilmisti, arsivlere baktiniz mi?

Banka adini vermekten de cekinmeyin, belki calisanlari veya yoneticileri bu
sekilde negatif puan topladiklarinin ve musteri memnuniyetini
kaybettiklerinin farkina varip sitelerini duzeltirler.

Playonlinux veya ies4linux ile IE 6.0 kurup denediniz mi? Opera veya
Konqueror ile denediniz mi?  En kotu bir sanal windows kurmayi
dusunebilirsiniz, sanal sistemi uyku modunda kapatirsiniz gerektiginde hizli
acar kapatirsiniz.

--
Emre