[Pardus-kullanicilari] X bankanın online şubesini linuxtan kullanamıyorum

Neşet ÖZKAN nozkan at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 12:10:16 EEST

Merhaba
Çok sık kullanmak zorunda olduğum X bir bankanın internet şubesini Pardus'ta
(ve kullandığım diğer linux sürümlerinin tümünde) kullanamıyorum. Doğru
çalışmıyor. Banka ismini vermenin liste kurallarına uygun olup olmadığı
konusunda fikrim olmadığı için yazmıyorum. Ancak her seferinde sırf bu banka
işlemleri için windows açmaktan nefret ediyorum.

Bu tarz bir sıkıntısı olan ve çözüm bulan arkadaşlardan destek bekliyorum.

İyi Çalışmalar

Neşet ÖZKAN