[Pardus-kullanicilari] Pardus2009'da Nvidia GeforceFx5500 ekran kartı kurulum sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
12 Ağu 2009 Çar 15:04:36 EEST

12 Ağustos 2009 Çarşamba günü (saat 15:01:47) bahadir eryılmaz şunları yazmıştı:
> Paket yöneticisinden Nvidia için gerekli paketi indirdim.
> Ancak  "xorg.conf dosyası içinde Section "Device" bölümü altındaki
> Driver "nv" satırını Driver "nvidia" şeklinde değiştirin." demiş
> internette Driver diye bölüm yok.
>  Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

Sistem Ayarlarında Ekran > Aygıtlar > Yapılandır yolunu takip edin. Önerdiği sürücüyü yükleyin ve
tekrar aynı yerden sürücüyü seçin. Pardus'u kapatın ve tekrar açın.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI