[Pardus-kullanicilari] Konversation 2009 International kurulum CD'de yok mu?

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
12 Ağu 2009 Çar 11:35:38 EEST

Konversation programini cok ender kullanirim. O da sadece Pardus ile ilgili
destek almak icin. En yogun kullandigim programlardan biri Kile isimli latex
editoru. Hatirladigim kadariyla hicbir zaman kurulum diskinde hazir paket
olarak gelmedi; programi, dil ve yazilim desteklerini hep ben sonradan kurdum.

Benim yogun kullandigim programlar bilgisinden hareketle paket farkliliklarini
cikarmak mumkun olsa bile kimsenin isine yaramaz. (buyuk ihtimalle benim bile)
Pesinde oldugum ise su sitedeki gibi birsey:

http://distrowatch.com/table.php?distribution=pardus

Burada sayfa altinda temel paketler listelenmis. Ben paketlerin tam listesinin
oldugu bir site var mi diye merak ediyorum acikcasi.

Cagacan Deger