[Pardus-kullanicilari] Oturum kapanırken plazma çöküyor

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
12 Ağu 2009 Çar 08:53:17 EEST

Sorunun Firefox tan kaynaklandığını düşünüyorum.
Çünkü bilgisayarı her kapatışımda fanlar çılgınlar gibi dönmeye başlıyor
kapanıncaya kadar. Ben de önce firefox u kapattım ama aka planda "firefox-sm-
config-prefix/firefox-vwv235/-sm-client-id......" adlı bir süreç sistem
kaynaklarının % 50 sini sömürmeye devam ediyordu. Onu sonlandırıp kapatma
işlemini yapınca plazma ekranı çökmesi olmadı.
Hata # 10619