[Pardus-kullanicilari] Konversation 2009 International kurulum CD'de yok mu?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Ağu 2009 Sal 15:45:29 EEST

Tue, 11 Aug 2009 15:13:51 +0300, Çağaçan Değer <cagacan at gmail.com> :

> Arkadaslar gecen Cuma iso'yu indirip 2009 International kurdum.
> Konversation yok kurulmus paketlerde. Simdi pisi ile indirip kurdum.
> Acaba 2009 Int'de Konversation yok mu idi? Baska paket farkliliklari
> varsa nereden ogrenebilirim acaba bunlari?
Int surumde, Turkce disinda bircok dil icin ceviri paketleri bulunuyor.
Eh, onlarin kapladigi yerin bir yerden acisinin cikmasi gerekiyor; o da
diger yazilimlar oluyor :)

Her iki tur CD'de olan paketlerin listelerini svn'de bulabilirsiniz:

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/kde4/pardusman/projects/2009/

                   Doruk