[Pardus-kullanicilari] çok eski monitörde pardus kurmak

yakup geçgel difgeo at gmail.com
11 Ağu 2009 Sal 01:22:29 EEST

2008 sürümünde benzer bir olay başıma gelmişti. Bende vga ve dvi
cıkısı vardı. Ekran kartında cift cıkış olduğundan kurulum başlayınca
görüntü otomatikmen dvi çıkışına yönlendiriliyordu. Cözüm olarak ara
bir aparatla crt monitörü dvi çıkışa bağlamıştım. Buna benzer bir yol
izleyebilirsin

09 08 2009 tarihinde Fırat ÖNGÜL <krizalit at gmail.com> yazmış: