[Pardus-kullanicilari] Fişi çekince uyuyan notebook

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
10 Ağu 2009 Pzt 18:35:49 EEST

selim ok wrote On 10-08-2009 15:13:
> Ben benzer bir sorun yasamistim. Ama sürekli olarak karsilastigim bir
> sey degil.
> Fende fisi cekince ekran karariyordu. Tekrar fisi takinca ekran geri
> geliyordu.

Bende de sürekli olan olan birşey değil. Bir iki defa oldu.

Şimdi farklı bir durum daha yaşadım. Batarya seviyesi %20 ye indi diye
uyarı verdi. Adaptörü taktım ama "bilgisayarınız 20sn içinde askıya
alınacak" yazısı kaybolmadı. Üstüne tıkladım ama para etmedi ve askıya
alındı sistem. Güç yönetimi ile ilgili bir sıkıntı var, güncel bir 2009
kullanıyorum.