[Pardus-kullanicilari] çok eski monitörde pardus kurmak

selim ok selimok at gmail.com
10 Ağu 2009 Pzt 17:31:51 EEST

2009/8/10 Fırat ÖNGÜL <krizalit at gmail.com>

> [...]
/etc/X11 klasörü altinda bulunur genelde kendisi. Pardus 2009'da bulunmasi
zorunlu degil, otomatik ayarlayabiliyor kendisini xorg bu nedenle o dosya
orada olmayabilir ama kendiniz olusturursaniz, o zaman icinde yazili ayarlar
dikkate alinir. Dizin ismindeki X büyük ona dikkat edin bu arada, kücük
yazildiginda böyle bir dizin yok uyarisi alirsiniz.

Son olarak bu dosyayi degistirdikten sonra (eger sorun ortaya ciktiktan
sonra degistirecek olursaniz) X sunucusunu yeniden baslatmaniz gerekir.
Bunun icin service xdm restart komutunu kullanabilirsiniz.

Bu arada kurulum sirasinda bu sorun ortaya ciktiktan sonra, ctrl+alt+f1 ile
konsole gecebiliyor musunuz?

Bir de mutlaka adasimin tavsiysesini deneyin, ekran cözünürlügü uygun
olmadiginda crt ekranlar kapanabiliyor, bu nedenle cözünürlük degistirmek
sorunu asmaya yardimci olabiliyor. ctrl+alt+(+) veya ctrl+alt+(-) tus
kombinasyonuna biraz araliklarla basarak deneyebilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/