[Pardus-kullanicilari] krename türkçe problemi

Mehmet Selim Türe mehmetselimture at gmail.com
10 Ağu 2009 Pzt 11:43:31 EEST

Cep telefonumdan aktardığım "Fotoğraf001.jpg" gibi isimlendirilmiş
dosyalarımın isimlerini
Pardus 2008 de krename ile sorunsuzca değiştirebiliyordum.

Pardus 2009 da krename in yeni versiyonu ile denedim.
Dosyaları listesinde düzgün göstermesine rağmen değiştirilmiş ismi
oluşturmaya çalışırken
kaynak dosyayı bulamıyor ve verdiği hata mesajında dosya ismi
"Foto?raf001.jpg" şeklinde görünüyor.

Sanırım krename in yeni sürümü ile yeni dosya sistemi (ext4) arasında türkçe
harfler ile ilgili bir sorun oluyor.
Bu kadar çok değişiklik bir arada olunca küçük uyumsuzluklar çıkması
normaldir.

Pardus ekibinin bu küçük sorunu en kısa sürede gidereceğinden eminim.
Şimdiden teşekkürler.