[Pardus-kullanicilari] avea 3g usb stick le bağlantı mümkün oldu

uykucu uykucu at gmail.com
9 Ağu 2009 Paz 12:04:38 EEST

kktcell için daha önce buradan verilen adresteki ayarları yaparak avea usb
modemle bağlanabildim. modem ismi ZTE-MF636.

modem sürücüyü /dev/ttyUSB3 seçerek başarılı bir erişim sağladım. şu
anda edge hızında bağlıyım
umarım 3G bulunduğum yerde en kısa zamanda aktif hale
gelirhttp://cakirerk.blogspot.com/2009/04/pardusa-adm-adm-kktcell-3g-modem.html

03 Ağustos 2009 Pazartesi günü (saat 14:39:14) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı: