[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası pisi takılıyor

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
9 Ağu 2009 Paz 11:23:50 EEST

 Merhaba,
Bir haftadır güncelleme yapamıyordum. (evimde kalmıyordum) Dün gece önce
kernel-rt paketini kurdum sonra da tüm güncellemeleri seçip hepsini kurayım
deim fakat güncellemeler esnasında hata verdi. İlk seferinde hata çıktısını
kopyalamadım
Tekrar güncellemeleri seçip güncelle dediğimde sanırım böyle bir hata verdi;
(-30975, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC:
Ge\xc3\xa7ersiz arg\xc3\xbcman')

Şimdi paket yöneticisini açıyorum güncellemeleri göster dediğimde sürekli
iki top dönüyor yani hesaplama yaparken yada bekletirken gelen animasyon
görünüyor ve o şekilde kalıyor herhangi birşey göstermiyor. Yeni paketlere
tıkladığımda onları gösteriyor ama bekleme esnasındaki o dönen toplar
sürekli hareket ediyor. Bir paket kurmaya kalktığımda da;

(-30975, 'DB_RUNRECOVERY: Fatal error, run database recovery -- PANIC:
Ge\xc3\xa7ersiz arg\xc3\xbcman') hatasını tekrar veriyor.

Nasıl düzeltebilirim :) ?