[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 ekran kararmasi sorunu ve tablolar yukleniyor sorunu

Güngör Basa gungorbasa at hotmail.com
8 Ağu 2009 Cmt 18:27:03 EEST

Merhaba arkadaslar belki bu sorunu onceden yasayip yazanlar vardir ama ben nette pek bisi bulamadim.Benim sorunum su bilgisayarima pardus 2009 u ilk yukledigimde acilis ekranina geliyodu sifre ekraninda hemen ekran karardi ve hic duzelmedi.komut ekrani falan gelmedi.Sonraki yukleme denemelerimde yuklemeye basla dedigimde tablolar yukleniyor diyor ve devamli o sekilde kaliyor.Bu arada ekran kararmasi sorunu icin ekran kartim nvidia.

Anılarınızı istediğiniz herkesle çevrimiçi paylaşın.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1