[Pardus-kullanicilari] Uzak masaustu - vnc sunucu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
8 Ağu 2009 Cmt 18:24:09 EEST

Emre bey krfb'yi gordum. Ama bir forumdan okudugum kadariyla (adresi ne
yazik ki su an bulamiyorum) krfb sadece 1 saatlik davet/bilet yaratiyor.
Benim cok daha uzun sureler bagli kalmam gerekiyor.

Bir de su anda yapmaya calistigim sey, ssh ile baglanmis oldugum uzaktaki
masaustunun bir sekilde vncserver olarak calismasini saglamak. Yani tamamen
konsoldan calisiyorum. Ve krfb icin hangi konsol komutlarini kullanmam
gerektgini cozemedim. 2008.2'de tightvnc ile sorunsuz yapiyordum bu isi ama
su anda 2009 deposunda bu yok.

Ben de 2008 kararli deposu ekledim konsoldan ve tightvnc paketini kurdum.
Ama paket calismadi. Kaynak kodu indirip kurmayi denedim tightvnc icin,
orada da sorun olustu. rdesktop ile deneme yapayim dedim ama onu kullanarak
da uzaktaki makinayi surucu yapamadim.

Alternatif ne olabilir acaba?

Cagacan Deger