[Pardus-kullanicilari] Ekran kapagini kapatip acinca görüntü gidiyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Ağu 2009 Cum 19:43:25 EEST

Selim Bey
Benim Fujitsu-Siemens Amilo Li 2727 de sizinkine benzer biraz farklı
davranış sergiliyor.
1-Pardus da ekranı kapatıp belli bir süre sonra açınca siyah ekran ile ekran
kilidini açmak için kullanıcı parolası penceresine parolayı girince
açılıyor.
2-Windows da aynı işlemi yaptığımda ne yaparsam yapayım ekran siyah, tek
çözüm bilgisayarı aç düğmesine (on/off) küçük bir dokunuş ile ekran yerine
geliyor.
Her farklı notebook da her değişik işletim sistemi davranış farklılıkları
mevcut. Toshiba satalite pro damadımın notebook da winxp de ise ekranı
kapatıp açınca sizi karşılayan siyah ekranı canlandırmak için herhangi bir
tuşa dokunuş yetiyor.Toshiba da Pardus yüklü olmadığı için Pardus da nasıl
bir davranışla karşılaşabilirim bilmiyorum.İyi günler