[Pardus-kullanicilari] Ekran kapagini kapatip acinca görüntü gidiyor

selim ok selimok at gmail.com
7 Ağu 2009 Cum 17:22:21 EEST

Merhabalar,

Dizüstü bilgisayarimda Pardus 2009 kullaniyorum. Fakat bazi ufak sorunlarim
var. Hata kayit sistemine yazmadan önce ayni sorunu yasayan birileri var mi
sormak istedim.

Ekrani kapatip bir süre sonra yeniden kaldirdigimda bilgisayar takilmamasina
ragmen ekran siyah kaliyor. Biraz ugrastiktan sonra farkettim ki ctrl+alt+f1
ile konsola gecersem ekran aciliyor, yeniden ctrl+alt+f7 ile Masaüstüne
dönmeye calisinca sorun olmadan görüntü geliyor. Yani ekran kapagini
kapattiktan sonra yeniden actigimda her seferinde bu islemi tekrarlamam
gerekiyor.

Bellek kullanarak askiya alip yeniden baslatinca böyle bir sorunla
karsilasmiyorum.

Bu sorun hakkinda fikri olan var mi?

Sorunu yasadigim bilgisayar [1] Dell d430.

Iyi calismalar,
Selim

[1]: http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:DELL_Latitude_D430

--