[Pardus-kullanicilari] Test deposundaki Nvidia 185 sürücüleri

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
6 Ağu 2009 Per 17:41:56 EEST

Merhaba.

Kullanımdaki Nvidia-current sürücülerinin, dizüstü bilgisayarımın GeForge
Go 6200 ekran kartıyla sorunlu şekilde çalıştığını daha önce yazmıştım.
(Masaüstü efektlerini açtığımda ekran simsiyah oluyor ve görev çubuğu
dışındaki her şey görünmez hale geliyor.)

Yeni sürücülerin test deposunda olduğu bildirilmişti. Bugün indirip
kurmaya çalıştım ama olmadı. "module-nvidia185-userspace" paketi kuruldu.
İkinci sıradaki "module-nvidia185" paketi ise "kernel bilmem kaç" diye bir
uyarı vererek kurulmadı.

Bu sürücüyü kurabilmek için ne yapabilirim? Ya da sürücünün ana depoya
alınmasını mı beklemeliyim; uzun sürer mi?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!