[Pardus-kullanicilari] Windows sistemli bilgisayardan veri kopyalama

Serdar Sevindik serverdar at gmail.com
6 Ağu 2009 Per 09:59:29 EEST

Şimdi denedim tekrar yönetici hakkıyla dolphini çalıştırdım ancak yine C:
bölümüne ulaşılmıyor, aşağıdaki hata çıkıyor;

'volume (ntfs-3g)' konumuna erişilirken bir hata oluştu, sistem şu hatayı
bildirdi: mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/sda1

C üzerinde bad sector mu oluşmuş yani? rahat kullanıyorum windowsu ama?