[Pardus-kullanicilari] Masaüstü Ev Dizini Görünümü

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
5 Ağu 2009 Çar 17:45:07 EEST

05 Ağustos 2009 Çarşamba günü (saat 17:39:45) Zafer OSMANOGLU şunları yazmıştı:
> alt+F2 komutu ile kaptanı çalıştırdım fakat normalde komuta gerek kalmadan
> nereden çalıştırabilirim. Aynı şey sysinfo içinde geçerli sadece Alt+F2 ile
> bulabiliyorum.

Kaptan sadece ilk oturumda çalışmak üzere hazırlanmış bir uygulama bu yüzden menülerden
ulaşılamıyor. Sysinfo ise Gelişmiş menü stilinde Bilgisayar > Sistem Bilgileri ile çalışıyor.

--
Kubilay KOCABALKAN

Öİ Topluluk Yöneticisi