[Pardus-kullanicilari] Ati (Lütfen Okuyun)

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
5 Ağu 2009 Çar 16:01:33 EEST

Arkadaşlar bugün uzun bir araştırma neticesinde Türkiye AMD Genel Müdürü ile
Telefonla görüşme imkanım oldu. Konuyu ve  yaşadığımız sıkıntıları kendisine
bizzat ilettim. Bize bu konu ile ilgili olarak seve seve yardımcı
olabileceğini söyledi. Ben kendisine bu konu ile ilgili olarak en iyi yardım
şeklinin Pardusu geliştiren kişiler ile irtibat kurarak onlarla beraber
yapacakları çalışma neticesinde veribiliceğini söyledim. Kendisi benden bu
konu ile ilgili olarak kiminle görüşmesi gerektiğini telefon yada mail
adresi istedi. Eğer buradan bana pardus geliştiricilerine doğrudan
ulaşabilecekleri bir mail adresi verirseniz kendisine ileteceğim. Ayrıca ATİ
driverlerinin Kanada da yazıldığını dolayısıyla konuyu kendilerine
ilettiğinde kendisinde bazı sorular sorulacağını bu nedenle Pardusu
geliştiren kişilerle görüştükten sonra gerekli girişimde bulunmasının daha
faydalı olacağını söyledi.
Bütün ATİ kullanan arkadaşlara duyurulur.
--
ZAFER OSMANOĞLU