[Pardus-kullanicilari] Çokluortam paketlerinin kaldırılması

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Ağu 2009 Çar 14:27:28 EEST

2009/8/5 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Bence bu paketleri "kaldirmak" yerine, calismalarini engelleyin.
> Ornegin cron, cups, pulseaudio servis olmali; servis yoneticisinden
> kapatabilirsiniz. Keza zemberek'ten vazgecebiliyorsaniz, o da iyi
> olabilir.

Zemberek ve OpenOffice'i zaten kaldırdım. Sorularımı da servis olarak
da bulunmalarını istemediğim için sormuştum aslında. "Tertemiz" bir
sistem istiyorum yani, sadece SVN, temel KDE ve grafik ekran bana
yetecek (oldukça düşük donanım özellikleri var). Kullanmadığım
hiçbirşeyin diskte durmasını istemiyorum özetle.

Önerilerinizi yerine getireceğim, teşekkürler.