[Pardus-kullanicilari] Disk ışığının sık sık yanması

Necmettin Begiter necmettin at pardus.org.tr
5 Ağu 2009 Çar 04:24:04 EEST

Bilgisayarımın disk ışığı belirli aralıklarla (ölçebildiğim kadarıyla
2 saniyede bir) yanıp hemen sönüyor. Bazen anlık bir yanıp-sönme
olmasına rağmen, bazen daha uzun süre kalıyor. Firefox'a bağlamıştım
ilk başlarda bu sorunu fakat Firefox kapalıyken de aynı şey oluyor.
Daha önceleri önemsememiştim açıkçası, ama bu durumu Pardus
kullandığım bütün bilgisayarlarda yaşıyorum. Benim için rahatsız edici
bir noktaya geldi.

1. Sizlerde de durum aynı mı?
2. Nedeni hakkında bilginiz var mı?
3. Bunu nasıl önleyebilirim?
4. Bu ışık yanarken gerçekleşen işlemi (okuma/yazma) ve erişilen
dosyanın yolunu ve adını nasıl öğrenebilirim?