[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ile gerçek bir diskin benzetimi

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 23:55:29 EEST

Bu bilgiyi faydalı gördüğümden paylaşmak istedim.Virtualbox ile gerçekten
var olan bir diskin benzetimi yapılabiliyor. Konsolda aşağıdakine benzer bir
komut vererek kendi diskinizi bağlayabilirsiniz:

VBoxManage internalcommands createrawvmdk -filename Pardus.vmdk -rawdisk
/dev/sdb -register

İşin ilginci Pardus içerisinde Pardus kurulu diski bağlayıp, Gene kendisini
çağırabiliyorum :) Bu bilgiyi önemli gördüm, sizce pardus wikiye yazmalı
mıyım?

Kaan