[Pardus-kullanicilari] netcad benzeri proğram

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 20:54:14 EEST

Merhaba. Ben harita mühendisiyim ama şu anda Linux sistem yöneticiliği
yapıyorum. Maalesef netcad ya da eghas tarzı bir program şu anda yok. Daha
önce eghas'ı wine ile çalıştırmıştım. hasp driver'ı linux'a tanıtma dışında
pek sorun yaşamamıştım.  Biliyorsunuz netcad olsun eghas olsun geocad olsun
tamamen yerli yazılımlar.  özellikle belirli bir sektöre hitap eden
yazılımların platform bağımsız kullanılabilmesi için, kullanıcı profilinin
değişmesi gerekiyor. ne zaman ki haritacılık camiası linux kullanmaya
başlarsa, o zaman yazılım üreticileride linux'a destek vermeye başlayacaktır.
Arz talep meselesi yani...

Salı 04 Ağustos 2009 günü (saat 19:26:54) selim singin şunları yazmıştı: