[Pardus-kullanicilari] HDD'ye pardus kurulumu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 16:14:58 EEST

04 Ağustos 2009 15:55 tarihinde Serdar Sevindik <serverdar at gmail.com> yazdı:

> Selim bey akşamı bekleyemedim grubu dediğiniz şekilde kendim kurdum ve
> çalıştı sonunda. ancak listeden pardusu seçince
> "error 22: no such partition"
> hatası veriyor. bunun çözümü nasıl olur sizce? ilk başta dediğiniz gibi
> grubu listeden harici belleği seçerek oraya kursam ve sonra kurulum
> cd'sinden tekrar elle grubu kursam nasıl olur?

o zaman şunları yapın:

harici diskten sistemi başlatın, sistem boot etmesin, "e" tuşuna basın, grub
parametreleri gelecek.
tekrar "e" tuşuna basın, gelen satırın en başına gidin (hd0,0) gibi
numaralar olamsı lazım onu (hd1,0)
yapın. ardından enter ile bir önceki adıma dönün, alt satıra geçip onun da
en başındaki (hd0,0) kısmını
(hd1,0) yapın. enter ile bir önceki adıma dönüp "b" tuşuna basıp sistemi
başlatın.

bu yaptıklarınız geçici değişikliklerdir ve hemen silinecektir. bu
değişiklik işe yararsa /boot/grub/grub.conf
dosyasını da bu şekilde değiştirin...