[Pardus-kullanicilari] HDD'ye pardus kurulumu

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
4 Ağu 2009 Sal 15:57:29 EEST

Benim düşüncem grub un 1 diske değilde harici diske kurulması.
Bu yüzden grub un önyükleme yapamaması.
Çözüm olarak  makinadaki diskten boot bölümü için disk bölümü ayırıp
grub u bu bölüme kurmak.
Sahsen ben grubu Depo olarak kullanığım  bölüme kurdum. Yani grub
sistemden bağımsız olarak çalışıyor.
Disk bölümünü biçimlesem bile grub yerinde duruyor.
Serdar beyden harici disk takılı halde iken fdisk -l  çıktısını rica
ederek başlayalım.

Serdar Sevindik yazmış:

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com