[Pardus-kullanicilari] HP 6380

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 23:33:17 EEST

Arkadaşım
Ne mutlu yardımcı olabildiysem.Yazıcı kurulumunu, doğru pk.ler kuruluysa
otomatik olarak algılayıp tamamlar.Evet bir konuda haklısınız, en kullanıcı
dostu linux tabanlı işletim sistemi Pardus aynı zamanda da en
kullanışlısı.2006 da tanıştığım Pardus ile başladığım linux yolculuğunda
sürekli popüler dağıtımları da kurup kullanıyorum ama hiç sorun yaşamadığım
Pardus.Hepimiz gerektiğinde bu mailing list e arrığımız mailler sayesinde
sorunlarımıza ve sorularımıza cevap bulduk.İyi ve bol Pardus lu günler.